lørdag 14. mai 2011

Belønning


-Kan du henta litt saft, spurte ho.
Eg gjekk ut på kjøkkenet på sjukehuset og fant fram. Gul saft. Litt kake.
-Eg trur han har bæsja. Kan du skifte bleie på han?

Ut på stellerommet med den vesle, vesle kroppen. Fjerna ei mørkegrøn gugge. Tørka. Ny bleie. Tilbake til rommet der ho slurpa i seg den siste resten av safta.
-Korleis går det, spurte eg.
-Eg trur eg byrjar å koma til krefter igjen, svara ho.
Eg såg ut vindauget. Det var litt haustleg, småkjøleg solskinn der ute.
-Går det greit om eg får tatt meg ein liten tur ut, spurte eg. -Eg treng litt frisk luft.
-Det går sikkert bra, svara ho.
Eg trakk den skarpe lufta ned i lungene. Gjekk nedover eit bratt fortau. Bilar brumma opp og ned vegen. Heilt uavhengig av kva som hadde skjedd med meg.
Eg kom inn på eit kjøpesenter. Kanskje eg kunne finna det her. Det var lite truleg. Men kanskje.
Eg gjekk forbi ein gullsmedforretning. Jo, eg burde vel innom her. Eg såg litt rundt mellom glitter og stas. Den der var jo fin. Ikkje så dyr, heller. Eg peika på den. Ei dame tok den fram frå disken og pakke den inn.
Nøgd gjekk eg vidare. Inn på ei elektronikkforretning.
-Har de den nye iphonen her, spurte eg.
-Nei, dei forsvann same dagen som dei kom inn, svara ein mann. -Men om ein månad trur eg me vil ha nye. Skal eg setja deg opp på ei liste, spurte han.
-Nei, takk, svara eg.
Det var vel eigentleg fånyttes. Telefonen var umogleg å få tak i. Eigentleg like greit å gå tilbake til sjukehuset.
Eg gjekk forbi ein ny elektronikkforretning. Gjekk inn.
-Har de den nye iphonen, spurte eg.
-Ja, faktisk, så har me ein igjen, svara ein mann.
-Har de, stotra eg.
Han tok fram ei eske. Og der var den. Ein flunkande, ny iphone.
Eg kom inn på rommet til dei to. Sjefen låg og sov. Kona mi kikka opp frå eit vekeblad.
-Var det fint ute, spurte ho.
-Mm. Eg har kjøpt ei gåve til deg, sa eg.
Ho strålte opp. Pakka opp den vesle eska.
-Ei kjærleiksgåve. Den er fin, sa ho og kyssa meg.
Ho såg på smykket og skrapte litt i det med eine neglen.
-Eg kjøpte noko til meg sjølv, òg, sa eg. -Eg fekk tak i den nye iphonen.
-Jaså, sa ho.
Eg tok eska forsiktig opp frå posen. Gleda meg så vanvittig til å opna den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar